Wat doet een Personal Trainer?

Personal training Eindhoven

Wat doet een persoonlijke trainer?

De functie van een personal trainer kan nogal uiteenlopen. Enkele van de mogelijke kwalificaties die kunnen worden aangevraagd zijn:

Zodra u gekwalificeerd bent verklaard als personal trainer, begint het werk van de trainer. De trainer zal een goede praktische kennis hebben van de fitnessindustrie. Deze kennis zal de gekwalificeerde trainer in staat stellen om te werken met klanten, atleten en zelfs uw eigen gezondheid, lezend hoe de conditie te verbeteren door middel van lichaamsbeweging.

netwerkvaardigheden

motiverende vaardigheden

vaardigheden in motivatie en coaching

vermogen om doeltreffend te communiceren en in te spelen op de behoeften van fitness professionals

flexibiliteit

750 tot 1000 werkuren per jaar ( medicatiebeheer, klassenbeheer, licenties enz.)

voorkeur maar niet vereist: Mons Aires, Atlanta, Dallas, Houston en New York

Hebt u iets specifieks nodig en kunt u het in het bovenstaande niet vinden?

Ter ondersteuning is Periscope een geweldige bron voor digitale media en webgebaseerde trainingen, ebooks en andere informatie als het gaat om de fitnessindustrie.

Racefietsen:Professionele wielrenners en wegatleten bezitten racefietsen, die voornamelijk worden gebruikt voor snelheidsfietsen of triatlons. Trainingsprogramma’s kunnen worden uitgevoerd met racefietsen, mountainbikes, hybride fietsen, cyclonen en beach cruisers. Jeugdfietsen zijn ZEER nuttig voor wie vrij zwaar weegt maar sneller wil worden, terwijl volwassen wielrenners kunnen overstappen naar racefietsen.

Hardloopschoenen:Een nuttige tip die mensen me hebben meegedeeld, is dat ze hardlopers aanraden meer dan 1 paar schoenen per dag te dragen en ze te laten rouleren. Sommige mensen – vooral vrouwen – kunnen zichzelf shinsplints bezorgen na een lange loop als ze schoenen te lang dragen.

Gels en voeding:Afhankelijk van de behoeften van de atleet kan het zijn dat hij zijn eigen voedingssupplementen wil nemen en gels zijn gebruikelijk. Gels voor gewichtsverlies en energiegels zijn populair, afhankelijk van de behoeften van de atleet. Ik zou adviseren geen zogenaamde “energie”-gels te gebruiken waar je na de race waarschijnlijk toch niets meer aan hebt, omdat de ingrediënten behalve suiker en vanadium niet zijn goedgekeurd voor gebruik door de jury en de ingrediënten waarschijnlijk niets te maken hebben met de prestatievoordelen die mensen claimen bij het gebruik ervan.”

Hydratatie: op het punt om te exploderen in populariteit in de endurance wereld met de meeste races hebben hydratatie stations

Basis-, herstel- en werkdagondersteuning: het is belangrijk om een goed ondersteuningsplan te hebben voor het wisselen van trainingsversnelling, voeding tijdens een training en ondersteuning bij trainingsgerelateerde blessures die zich voordoen. Het is van vitaal belang dat het bovenstaande wordt opgenomen en gebruikt bij het plannen van ondersteuning en voeding voor, tijdens en na de training.

Racenummer & tijdtest:Het is cruciaal om tijdens de race een racenummer en tijdtest beschikbaar te hebben. Het hebben van een gereguleerd Racenummersysteem is de beste manier om overtraining te voorkomen en zal je prestaties op het best mogelijke niveau brengen!

Medailles, tijdchips & medpacks:De uitdaging om genoeg medailles te halen om punten te verdienen, een beetje zoals de uitdaging om het weer te verslaan in een marathon, is geweldig, maar je moet beginnen met trainen voor je eerste wedstrijd en dan alles goed doen zodat de uitdaging minder groot is. Marathontrainers trainen door sneller te lopen en zichzelf meer te pushen op trainingslopen. Als je traint voor een halve marathon of een marathon, zou je kunnen besluiten om elke week een beetje circuitwerk te doen om je bewust te maken van je wedstrijddag.

lees meer:

bootcamp eindhoven

0 thoughts on “Wat doet een Personal Trainer?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *